روسیه:تنها دولت سوریه به آتش بس متعهد است

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

وروجک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
فرهاد محمدی زاده
16:16
شنبه 27 شهريور 1395

روسیه:تنها دولت سوریه به آتش بس متعهد است

  • روسیه:تنها دولت سوریه به آتش بس متعهد است

    به نقل از ایران مسافر:

    با گذشت سه روز از برقراری آتش بس رسمی در سوریه، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای دولت سوریه را تنها طرف متعهد به این طرح معرفی و از خلف وعده های آمریکا و گروه های مسلج تکفیری بشدت انتقاد کرده است.

    گروه جهان ایران مسافر- با گذشت سه روز از برقراری آتش بس رسمی در سوریه، وزارت دفاع روسیه با انتشار بیانیه ای دولت سوریه را تنها طرف متعهد به این طرح معرفی و از خلف وعده های آمریکا و گروه های مسلج تکفیری بشدت انتقاد کرده است.

    بنابراین گزارش، ایگور کوناشیکوف سخنگوی وزارت دفاع روسیه با تقدیر از اهتمام ویژه نیروهای دولتی سوریه و گروه های هم پیمان آن بر رعایت کامل توافق آتش بس فراگیر بر خارج شدن کنترل اوضاع گروه های تروریستی تکفیری از سیطره دولت آمریکا سخن گفته است. وی تاکید کرد که طی ۴ روز گذشته بیش از ۲۰۰ مورد نقض توافقنامه آتش بس از سوی ستاد عملیات حمیمیم سوریه مستند سازی شده است. سخنگوی وزارت دفاع روسیه از تجاوز ۳ فروند پهپاد شناسایی رزمی آمریکایی به آسمان شهر حلب سوریه خبر داده و بر غیرقانونی بودن این اقدام آمریکا تاکید کرد. لازم به ذکر است که علی رغم تعهد آمریکا به کنترل گروه های تروریستی تکفیری تحت فرمانش چنین اقدامی در عرصه میدانی به وقوع نپیوسته و این گروه ها ده ها بار اقدامات تحریک آمیز نظامی در جبهه های حلب، لاذقیه، دمشق، حماه، حمص و درعا داشته اند. گروه های وابسته به شبکه تروریستی تکفیری بین المللی القاعده که برخی از آنها از سوی آمریکا بعنوان معارضان معتدل معرفی می شوند از جمله مخالفان توافق آتش بس می باشند.



تعداد بازدید از این مطلب: 1109
بازدید : 1109

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود